Preguntes freqüents

1.  Puc fer alguna modificació a la meva comanda un cop feta?

Clar que sí! Si vols fer qualsevol modificació contacta amb nosaltres i sempre que la comanda no estigui de camí a casa teva trobarem una solució segur!

2. Quant costa el transport?

Si fas una comanda de més de 50 euros t’enviem la compra a casa gratuïtament, però si la compra és inferior als 50 euros, l’enviament té un cost de 5 euros ja especificats abans que facis el pagament.

3. Repartiu per la meva zona?

Esperem que sí! Si no és així contacta amb nosaltres, potser passem molt a prop! Consulta si està disponible el teu codi postal aquí:

4. Que passa si no estic a casa quan envieu la comanda?

Rebreu un email quan la comanda estigui feta i es prepari per ser enviada. Si el transportista no aconsegueix trobar-vos contactarà amb vosaltres per telèfon. Si pel contrari no hi sou i no podem contactar amb vosaltres us enviarem un whatsApp i la comanda tornarà a la botiga i la guardarem ben fresqueta dins les nostres neveres un màxim de 24h.

5. Que passa si el repartidor arriba fora d’horari establert i no sou a casa?

Que ens enfadarem amb el repartidor! I després contactarem amb vosaltres per oferir-vos un altre horari que us vagi bé i un val descompte per futures compres, per compensar les molèsties.

6. Que passa si vull tornar algun producte?

No et passarà mai! Però fem la hipòtesi, com que estem tractant amb producte fresc no podem acceptar devolucions a excepció de què durant el transport el producte hagi patit danys. (Recomanem sempre revisar la comanda només rebre-la.) En aquest cas retorna el producte al transportista i nosaltres i t’abonarem el producte sense cap problema. Tot te solució en aquesta vida!

7. Que passa si vull un producte que no està a la web?

Que ens ho has de dir immediatament! Som la teva Carnisseria de capçalera! A la botiga tenim molts productes, molts més que a la web, però per problemes de disponibilitat és molt difícil posar-los tots a la web. Tenim de tot. Qualsevol cosa que necessitis truca’ns i en parlem. Serà per carn…

8. Puc pagar en el moment de l’entrega?

De moment no, és farà des de la web un cop escollida la compra.

9. Quant de temps pot trigar la meva comanda?

Depèn que hagis demanat! Tenim disponibilitat de tots els productes cada dia, a excepció del porc IBÈRIC, que pot arribar amb un dia de retard.
En principi, les comandes fetes abans de les 14h us arribaran l’endemà. Però si feu la comanda a partir de les 14h és possible que us arribi en un màxim de 48h. De totes maneres us enviarem un e-mail quan tinguem la comanda feta i ens disposem a l’entrega.

10. Quines formes de pagament teniu?

Tenim 2 formes de pagament totalment segures:
– Amb targeta bancaria (Visa o Mastercard)
– Amb Bizum

Tens més preguntes?
Envia’ns un email al correu info@casadevall.cat o envia’ns un whatsapp, 669 71 14 42, et respondrem el mes ràpid que puguem.

Accepte el consentiment de Cookies sobre la pàgina web de www.casadevall.cat    Veure més
Privacidad